Technology voor moderne marketing

Afgelopen jaren is de wereld van marketing drastisch veranderd. Consumenten en zakelijke kopers hebben een schat aan informatie beschikbaar om pro actief te zoeken naar oplossingen, producten, reviews en professionals.

Hoe speel je als bedrijf hierop in?

Door je marketing team te versterken met tools die leads, prospects en klanten kunnen volgen, gepersonaliseerde content op grote schaal mogelijk maken en je in staat stelt om automatisch te anticiperen de kenmerken en gedrag van je prospects.

hakapero marketing automation act-on triggered messages
hakapero marketing automation met Act-On automated programs

Volg, begrijp je prospects en reageer automatisch

Met een  marketing automation platform kan je volgen hoe je potentiële klanten de interactie aangaan met je merk (via email clicks, website bezoek, downloads, social media, etc).

Het totaal van deze acties geeft je een prachtig inzicht in de mate waarin je prospect geïnteresseerd is en maakt het mogelijk om automatisch maar toch gepersonaliseerd en op maat hierop te reageren. Door uitgekiende email campagnes te bouwen, leid je je prospects door je sales cycle en versnel je een beslissing.

Versterk je relatie met je doelgroepen

Succesvolle marketing zorgt er voor dat elke lead, prospect en klant zich begrepen voelt.

Marketing automation voorziet je van informatie waarmee je elke communicatie persoonlijk maakt. Bovendien heb je de beschikking over tools om je prospects te bereiken op elk kanaal en in elke fase van de ‘customer journey’.

Interactie met je doelgroep op het medium van hun keuze, op de manier van hun keuze en op het moment van hun keuze.

marketing automation met Hakapero en Act-On
Hakapero marketing automation met Act-on lead scoring

Versnel je sales cycle

Als je gedrag en interesse voor en na het aankoop proces kunt volgen, kom je in de positie om uitgekiende en relevante campagnes te lanceren die vertouwen genereren en de afkeer van ‘verkoop’ reduceren.

Met de robuuste mogelijkheden van marketing automation converteren sales & marketing teams leads sneller en vaak met een grotere order waarde.

Ben je klaar voor marketing automation?

Als je marketing automation met een motor vergelijkt, is content de brandstof en kennis van je doelgroepen en markt je stuur.

Wil je weten of jouw organisatie gebaat is bij marketing automation? In een kort telefoongesprek kunnen we je adviseren aan de hand van enkele vragen.

Vul het formulier in en wij nemen binnen 2 werkdagen contact met je op.